Subject: Nõuandetelefon inglise keeles
From: "Mats Kuuskemaa" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 1 Apr 2025 19:30:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas teie nõuande telefonilt saab infot ka inglise keeles?

Meil on hulk e-Residentide loodud ettevõtteid, mis on Eestisse 
registreeritud, kuid mille asutajad on välismaalased (umbes iga 5. Eesti 
ettevõte luuaks e-Residentide poolt). Kas neil on võimalik pöörduda teie 
nõuande telefoni poole.

Olukordades, kus e-Residendid on nt. ehitanud uue toote või teenuse ning 
tahaksid saada enne nõuandeid, kuidas enda toodet nii ehitada, et oleks 
GDPR-iga kooskõlas, kas neil võimalus saada ka mingit sorti 
erikonsultatsioone, kus neile tagasisidet ja infot antakse?

Heade soovidega,

Mats Kuuskemaa

Mats Kuuskemaa

Saksa keelsete turgude juht

E-residentsuse projekt

Rudi-Dutschke-Straβe 23

10969 Berlin

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.e-resident.gov.ee/blog> E-residency blog

 <https://e-resident.gov.ee/>

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.